Spotkanie Rady ds. Dostępności w dniu 10.02.2021 r.
10-02-2021
W dniu 10 luty 2021 roku odbyło się posiedzenie Rady ds. dostępności, na którym omawiano tematy:
- Przedstawienie opracowanych procedur:
-
-
Procedura doraźnego dostosowania form zajęć, zaliczeń/egzaminów, dystrybucji materiałów w odpowiedniej postaci, w przypadku wystąpienia nagłej i uzasadnionej konieczności związanej z szeroko rozumianą niepełnosprawnością studenta,
-
Procedura rekrutacji na studia kandydatów z niepełnosprawnoscią,
-
Procedura projektowania i prowadzenia procesu kształcenia zgodnie z 7 zasadami wsparcia edukacyjnego i z wykorzystaniem technologii wspierających,
-
Procedura zatrudniania pracowników z niepełnosprawnościami,
-
Procedura ewakuacji osób z niepełnosprawnością,
-
Procedura wsparcia osób z niepełnosprawnością w czynnościach administracyjnych oraz poruszaniu się w przestrzeni Uczelni,
-
Procedura ubiegania się o przyznanie wsparcia edukacyjnego w postaci sprzętu, oprogramowania wspierającego,
-
Procedura ubiegania się o przyznanie wsparcia edukacyjnego w postaci doradztwa, usług tłumacza PJM, wsparcia psychologicznego, pomocy specjalisty ds. technologii wspierających.
-