Studia przygotowujące do wykonywania zawodu logopedy.
Rekrutacja trwa do 10 LISTOPADA 2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Zapisz się na studia - elektroniczny formularz rekrutacyjny!!!
Adresaci studiów:
-
Absolwenci studiów jednolitych lub studiów drugiego stopnia- magisterskich lub osoby posiadające tytuł zawodowy magistra/lekarza medycyny oraz poświadczenie kwalifikacji pedagogicznych i zaświadczenie od logopedy o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu logopedy.
Celem studiów podyplomowych jest:
-
praktyczne przygotowanie studentów do wykonywania zawodu logopedy;
-
przygotowanie do diagnozy i profesjonalnego postępowania logopedycznego, w tym prowadzenia terapii logopedycznej nastawionej na korygowanie wad wymowy u dzieci;
-
umożliwienie studentom prowadzenie samodzielnej terapii poważnych zaburzeń mowy oraz korekty wymowy, emisji głosu, dykcji i artykulacji.
Absolwenci tych studiów nabędą także umiejętności przygotowania narzędzi pomocnych w prowadzeniu terapii logopedycznej oraz stosowania różnych metod wspierania rodziców w rozwijaniu mowy u dzieci w różnym wieku.
Podstawa prawna:
- Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2019 r., poz. 1450).
Czas trwania: 4 semestry
Opłata wpisowa: 220 zł
Opłata za semestr: 2560 zł
Rekrutacja krok po kroku:
1. Wypełnij elektroniczny formularz rekrutacyjny
2. Wydrukuj i podpisz wygenerowane dokumenty.
3. Do wygenerowanych dokumentów należy załączyć odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich lub licencjackich (ewentualnie zaświadczenie o studiowaniu na ostatnim roku studiów).
4. Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego (dla kierunków, które wymagają posiadanie tych kwalifikacji przed podjęciem studiów podyplomowych).
5. Zaświadczenie lekarskie od logopedy o braku przeciwwskazań do pracy w zawodzie logopedy.
6. Przy składaniu dokumentów kandydat musi okazać ważny dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
7. Dowód wpłaty opłaty rekrutacyjnej - 220 zł
Miejsce składania dokumentów:
Dziekanat Tarnowskiej Szkoły Wyższej (parter) ul. Mościckiego 27 , 33-100 Tarnów Tel. 14 657 10 55 wew. 2 oraz e-mail: dziekanat@tszw.edu.pl
Wpłaty:
Wpłat należy dokonywać na rachunek Uczelni – Polska Kasa Opieki S.A. o/Tarnów Nr rachunku bankowego: 65 1240 5194 1111 0010 6001 7739